Lug
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 75-100 | 2 | CX | 4 | 79963 |
| 14078057-9 | 2 | CX | 5 | 99872 |
| P3550063 | 2 | CX | 5 | 99872 |
| G4367 | 2 | XX | X | 06481 |
| A1511-3 | 2 | XX | X | 35351 |
| TE1033 | 2 | XX | X | 80249 |
| TL230 | 2 | XX | X | 30040 |
| A01964-1 | 2 | XX | X | 77926 |
| 01964-1 | 2 | XX | X | 77926 |
| 950026-19 | 2 | CX | A | 06481 |
| 913-662-3 | 2 | CX | B | 10639 |
| SMB334544 | 2 | XX | X | 80063 |
| 860284-15 | 2 | CX | 2 | 13973 |
| 1203-23 | 9 | CX | 5 | 97485 |
| 93037 | 9 | XX | X | 07980 |
| 950026-19 | 9 | CX | 2 | 13973 |
| HTE025PT001 | 9 | XX | X | 0ZW31 |
| P4-95 | 9 | XX | X | 91836 |
| 860284-15 | 1 | ZZ | 2 | 06481 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |