מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1878418 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
EBA2008 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1878418 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
EBA2008 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
52-11373 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
927088 | 2 | XX | X | 12204 |
F3438 | 2 | XX | X | 72850 |
5A6923 | 2 | XX | X | 95201 |
10727 | 9 | XX | X | 50019 |
1878418 | 9 | XX | X | 16764 |
EBA2008 | 9 | XX | X | 16764 |
52-11373 | 9 | XX | X | 23040 |
1878418 | 9 | XX | X | 24617 |
EBA2008 | 9 | XX | X | 24617 |
927088 | 9 | XX | X | 93334 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |