Lock nut
מספר חלק 922845 נמצא במלאי בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 10/23/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 0.68 and 0.918 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
60-08-1212 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
60-08-2260 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
922845 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
752-6406821-8 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
MS16829-6C | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
MS17829-6C/.375 IN-16UNC-3B | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
MS21044 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
MIL-S-17829 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
701-2486464 P/N 29 | 1 | ZZ | E | 53711 |
2533409-113 | 1 | HD | 5 | 10001 |
F52N1610-066 | 1 | ZZ | 5 | 019L2 |
122-5589566 PC 61 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6600340 PC 60 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6600341 PC27 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6669173 PC 8 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6602816 PC 4, 12 & 13 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6722637 PC 1 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6722635 PC 57 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6722636 PC 40 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
122-6818602C 53 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
595-6404641 FIND 40 | 1 | ZZ | 5 | 53711 |
H791-7000-20 | 1 | ZZ | 5 | 96169 |
6129508 ITEM 19 | 1 | ZZ | 6 | 53711 |
6640211 FIND 51 | 1 | ZZ | 6 | 53711 |
701-7070554 SH 1 PC 17 | 1 | ZZ | 6 | 53711 |
2533408-116 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
F52N7582-616 | 2 | KZ | 5 | 27687 |
MS17829-6C | 2 | ZZ | E | 80205 |
703-2298071 PIECE 18 | 2 | ZZ | 5 | 80064 |
MS17829-6C | 9 | KZ | 4 | 96906 |
F52N1610-066 | 9 | KZ | 5 | 72962 |
922845 | 2 | ZA | 6 | Z1286 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |