מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
921789 | 2 | XX | X | 73331 |
1F9292 | 2 | XX | X | 11083 |
6167625 | 2 | XX | X | 19207 |
921789 | 2 | XX | X | 24617 |
4912-35 | 2 | XX | X | 27296 |
921789 | 2 | XX | X | 62265 |
H5477 | 2 | XX | X | 35311 |
44056 | 2 | XX | X | 97907 |
44069 | 2 | XX | X | 97907 |
921789 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
472643 | 9 | XX | X | 00447 |
373909 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |