מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS16225-1 | 2 | XX | X | 96906 |
MILC15305 | 1 | XX | X | 81349 |
240-0779-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
7618386P1 | 1 | XX | X | 24446 |
17031 | 1 | XX | X | 27965 |
1537-00 | 1 | XX | X | 99800 |
LT7K102 | 1 | XX | X | 81349 |
SM-C-447569-1 | 2 | 9Z | 2 | 80063 |
920913 | 2 | ZK | 2 | K0162 |
071-20021-001 | 9 | 48 | 5 | 12131 |
240-0779-00 | 9 | 48 | 5 | 95104 |
4415-1M | 9 | TX | 5 | 59474 |
920913 | 9 | ZK | 2 | K0215 |
24-14198A01 | 9 | TX | 5 | 94990 |
240-0779-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
24-14198A01 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
300-1046 | 9 | WF | 9 | A486G |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |