מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
9198559 | 2 | XX | X | 18876 |
1N536 | 2 | XX | X | 80131 |
9018946 | 2 | BF | 1 | 19204 |
9198559 | 2 | BF | 1 | 19204 |
720699-079 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
720699-79 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
816B520P1 | 2 | XX | X | 04939 |
9018946 | 2 | XX | X | 18876 |
816B520P1 | 2 | XX | X | 38597 |
231923 | 2 | 9Z | 6 | 21921 |
1N536 | 2 | ZX | 6 | 03508 |
1N536 | 9 | 9Z | 6 | 03877 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |