מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
922690 | 2 | ZF | 5 | 24617 |
918824 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
922690 | 2 | 9Z | 6 | 12204 |
8330628 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
918824 | 2 | 9Z | 6 | 24617 |
922690 | 2 | 9Z | 6 | 33323 |
922690 | 2 | 9Z | 6 | 62265 |
16SC02633 | 2 | 9Z | 6 | 62265 |
918824 | 2 | 9Z | 6 | 73331 |
922690 | 2 | 9Z | 6 | 73331 |
15A7329 | 2 | 9Z | 6 | 95201 |
15A8740 | 2 | 9Z | 6 | 95201 |
918824 | 9 | 9Z | 6 | 63734 |
922690 | 9 | 9Z | 6 | 63734 |
126706 | 9 | 9Z | 6 | 08683 |
922690 | 9 | 9Z | 6 | 45320 |
358107 | 9 | 9Z | 6 | 65282 |
922690 | 9 | 9Z | 6 | 65282 |
918824 | 9 | 9Z | 6 | 16764 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |