| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| ML1007 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
| 7375943 | 2 | XX | X | 19207 |
| 10DML1007 | 2 | XX | X | 23382 |
| 11DML1007 | 2 | XX | X | 23382 |
| RC4956 | 2 | XX | X | 55380 |
| 16UU02871 | 2 | XX | X | 62265 |
| 5A7C81 | 2 | XX | X | 95201 |
| 310181011 | 9 | XX | X | 63734 |
| RC4956 | 9 | XX | X | 98034 |
| 91865 | 9 | XX | X | 89109 |
| ML1007 | 9 | AX | 5 | 68505 |
| 17993C | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |