| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5196 | 2 | XX | X | 24446 |
| 5198 | 2 | XX | X | 24446 |
| 5196 | 2 | XX | X | 75638 |
| 5198 | 2 | XX | X | 75638 |
| 5196 | 9 | KZ | 5 | 73569 |
| 5198 | 9 | KZ | 5 | 73569 |
| 5156 | 9 | XX | X | 81850 |
| 5156A | 9 | XX | X | 81850 |
| S816A | 9 | XX | X | 98602 |
| S818A | 9 | XX | X | 98602 |
| 9174 | 9 | XX | X | 20117 |
| 9175 | 9 | XX | X | 20117 |
| 205237B118 | 9 | XX | X | 36375 |
| WDG6F16 | 9 | XX | X | 36375 |
| 7854 | 9 | XX | X | 74140 |
| 7855 | 9 | XX | X | 74140 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |