מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
915/4/08063/006 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
915/4/08063/006-B | 2 | ZK | 2 | K0668 |
660-04-880002-008-29 | 2 | ZK | 2 | U2982 |
61-10-0808-1674 | 2 | CX | E | 18565 |
915/4/08063/006 | 9 | ZK | 2 | K1423 |
915/4/08063/006-B | 9 | ZK | 2 | K1423 |
915/4/08063/006 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
915/4/08063/006-B | 2 | ZK | 2 | K0668 |
660-04-880002-008-29 | 2 | ZK | 2 | U2982 |
61-10-0808-1674 | 2 | CX | E | 18565 |
915/4/08063/006 | 9 | ZK | 2 | K1423 |
915/4/08063/006-B | 9 | ZK | 2 | K1423 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |