| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| NS4W0108 | 2 | XX | X | 81350 |
| JANI8 | 1 | XX | X | 81350 |
| 94200004 | 1 | XX | X | 03927 |
| 7106953P4 | 1 | XX | X | 24446 |
| 238-1713 | 1 | XX | X | 81413 |
| 7106953P4 | 1 | XX | X | 94271 |
| N17I69160-6209 | 1 | XX | X | 99993 |
| 238-1713 | 1 | XX | X | 95937 |
| 70-0062 | 9 | XX | X | 78616 |
| 39-34 | 9 | XX | X | 05690 |
| 914R107 | 9 | XX | X | 94990 |
| 914R107 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| 238-1713 | 1 | ZZ | 5 | 71313 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |