| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN3106E14S2S | 2 | XX | X | 88044 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| 3662-150REVCPC66 | 1 | XX | X | 96169 |
| 3695-03REVBLINE206 | 1 | XX | X | 96169 |
| 571-6202-1301776REVBLINE206 | 1 | XX | X | 80064 |
| 571-6505-1301792REVCPC66 | 1 | XX | X | 80064 |
| MS3106E14S2S | 1 | XX | X | 96906 |
| 01C-MS3106E14S2S | 2 | ZK | 2 | H0N91 |
| 91338540 | 2 | ZF | 4 | F6481 |
| 7000-5-62 | 2 | ZF | 6 | F0210 |
| 91338540 | 2 | ZG | 9 | D2416 |
| 7000-5-62 | 2 | ZF | 6 | F2409 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |