מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1904404 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
M4746-2-34 | 2 | KZ | 5 | 0L8N4 |
913-4-56894 | 2 | ZZ | 5 | 0EXU3 |
1904404 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
7069324 | 2 | XX | X | 19207 |
6G20099 | 2 | XX | X | 23382 |
T363 | 2 | XX | X | 20076 |
A6588 | 2 | XX | X | 34623 |
17-13-5 | 2 | XX | X | 60528 |
913-4-56894 | 9 | XX | X | 12793 |
1904404 | 9 | XX | X | 16764 |
1904404 | 9 | XX | X | 24617 |
20099 | 9 | XX | X | 63810 |
R426 | 9 | XX | X | 51501 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |