מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92TYPE1STYLE4S | 1 | XX | X | 81348 |
120687 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
903922K1 | 2 | XX | X | 06848 |
203485 | 2 | XX | X | 06853 |
43S65718-2653 | 2 | XX | X | 10001 |
120687 | 2 | XX | X | 12204 |
120687 | 2 | XX | X | 18876 |
101991 | 2 | XX | X | 81580 |
90X54 | 2 | XX | X | 95201 |
41N1010G | 9 | XX | X | 58275 |
650128 | 2 | XX | X | 35211 |
120687 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
R20346 | 9 | XX | X | 83120 |
650128 | 9 | XX | X | 89759 |
120687 | 9 | XX | X | 24617 |
120687 | 9 | XX | X | 31007 |
5305-012-0687 | 9 | YP | 9 | A00AM |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |