מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
100712 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
903903 | 2 | XX | X | 06848 |
100712 | 2 | XX | X | 12204 |
N44P150008B11 | 2 | XX | X | 24446 |
TL054 | 2 | XX | X | 29201 |
W1644 | 2 | XX | X | 62265 |
X169 | 2 | XX | X | 77260 |
X169 | 2 | XX | X | 76040 |
61S27 | 2 | 48 | 5 | 14894 |
S37X12 | 2 | XX | X | 65282 |
411267 | 2 | XX | X | 65282 |
31061S | 2 | XX | X | 23040 |
61S27 | 9 | 48 | 5 | 06848 |
P115 | 2 | XX | X | 64560 |
101-82 | 9 | XX | X | 71500 |
0901212 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
0901212-1 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
64932 | 9 | XX | X | 82983 |
901212 | 9 | XX | X | 92392 |
100712 | 9 | XX | X | 24617 |
31061S | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |