מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
90262-6204-944696PCT9 | 2 | 75 | 1 | 80064 |
B37066PCT9 | 2 | 75 | 1 | 88219 |
B35767PCT9 | 9 | XX | X | 25681 |
3132754PCT9 | 2 | XX | X | 80064 |
6204-3113708PCT9 | 2 | XX | X | 80064 |
6204-3118930PCT9 | 2 | XX | X | 80064 |
90262-6204-941204PCT9 | 2 | XX | X | 80064 |
90262-6204-941245PCT9 | 2 | XX | X | 80064 |
A35953 | 2 | XX | X | 88219 |
B35767PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
B36899PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
B38369PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
B38698PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
B39550PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
B44057PCT9 | 2 | XX | X | 88219 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |