מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
9011-100-1001 | 1 | ZZ | 6 | 72982 |
25-P04283F-002 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
2JX3326A5 | 2 | TX | 5 | 56289 |
51-321-341 | 2 | ZZ | 5 | 0LSP2 |
RF08574-7 | 2 | ZZ | 5 | 13619 |
25-P04283F-052 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
9011-100-1001 | 9 | TX | 5 | 12294 |
25-P04283F-052 | 9 | TX | 1 | 94990 |
25-P04283F-002 | 9 | TX | 1 | 94990 |
RF8574-7 | 9 | TX | 5 | 13619 |
51-321-341 | 9 | TX | 5 | 33095 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |