| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 9-9585A | 2 | AX | 5 | 44940 |
| 9N9585A | 2 | AX | 3 | 23040 |
| 9N9585A | 9 | AX | 5 | 44940 |
| 32320 | 9 | AX | 3 | 54123 |
| 0219971-9 | 9 | AX | 5 | 92392 |
| 219971 | 9 | AX | 5 | 92392 |
| 69944D | 9 | AX | 5 | 92679 |
| 14-175 | 9 | AX | 3 | 96152 |
| 9N9585A | 1 | ZZ | 3 | 57526 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |