מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A10278 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
IAD10 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
A10278 | 2 | XX | X | 34623 |
GPW12167 | 2 | XX | X | 23040 |
1AD10 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
8UU0297A | 2 | 9Z | 6 | 62262 |
5A3527 | 2 | 9Z | 6 | 95201 |
1089090 | 2 | XX | X | 12204 |
1AD10 | 2 | XX | X | 33323 |
06047400 | 2 | XX | X | 81337 |
C20-28-1064 | 2 | XX | X | 81996 |
673162 | 9 | CX | 5 | 56442 |
BB37981 | 9 | CX | 5 | 56442 |
1AD10 | 9 | XX | X | 63734 |
1AD10 | 9 | CX | 1 | 68505 |
90550 | 9 | CT | 5 | 68505 |
IAD10 | 9 | CX | 5 | 68505 |
8UU0297A | 9 | XX | X | 04741 |
5A3527 | 9 | XX | X | 21910 |
A10278 | 9 | XX | X | 24617 |
GPW12167 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |