| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8S6XS | 1 | ZZ | 5 | 45681 |
| LT188-3 | 2 | AX | A | 46717 |
| 94-203102-8-8 | 2 | AX | E | 01276 |
| 8JMST8JUFS | 9 | AX | 3 | 63906 |
| 5P3166 | 2 | AX | 6 | 11083 |
| 8S6XS | 2 | AX | 6 | 30780 |
| 8 S6X-S | 2 | AX | 6 | 36621 |
| 9410307 | 2 | AX | 6 | 89346 |
| P69509 | 9 | AX | 6 | 04285 |
| 8JMST8JUFS | 9 | AX | E | 70434 |
| 8S6XS | 9 | AX | 6 | 98441 |
| 9410307 | 9 | AX | 6 | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |