מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
45-4287-200-040 | 2 | AX | 5 | 81336 |
73016D | 2 | XX | X | 64104 |
896105X6 | 2 | XX | X | 79470 |
182-5 | 2 | AX | 5 | 35301 |
41IFS-6 | 2 | AX | 6 | 93061 |
60G83-142 | 9 | XX | X | 80315 |
6201VC6 | 9 | XX | X | 81010 |
MD1394 | 9 | XX | X | 76558 |
KB485 | 9 | AX | 5 | 34161 |
913842 | 9 | AX | 5 | 92392 |
0913842 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
0913842-1 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
KB485 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
896105X6 | 1 | ZZ | 5 | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |