מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
250605 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
05025 | 2 | XX | X | 13125 |
5025 | 2 | XX | X | 13125 |
60956 | 2 | XX | X | 79150 |
L193 | 2 | XX | X | 35311 |
125-59-1 | 2 | XX | X | 35301 |
31-326-2 | 2 | XX | X | 35301 |
1B1064 | 2 | XX | D | 11083 |
83150 | 2 | XX | X | 23382 |
18T12 | 9 | XX | X | 04285 |
88AX126 | 9 | XX | X | 76083 |
237224M1 | 9 | XX | X | 80201 |
387224 | 9 | XX | X | 80201 |
55009 | 9 | XX | X | 76680 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |