מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
887119-4 | 1 | ZZ | 1 | 49956 |
M601-6-1C | 1 | ZZ | 2 | 83330 |
MS601-6-1A | 1 | ZZ | 4 | 83330 |
MS141-6 | 1 | ZZ | 5 | 71785 |
972B178AAP6 | 2 | 75 | 4 | 24446 |
MS601-6 | 2 | 75 | 4 | 26405 |
MS-6-141 | 2 | 75 | 4 | 71785 |
ADP4726-8 | 9 | 75 | 4 | 72634 |
MS601-6 | 9 | 75 | 4 | 83330 |
364-11-06-011 | 9 | 75 | 4 | 71785 |
887119-1 | 9 | ZZ | 5 | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |