| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 122-228-5 | 1 | ZZ | 5 | 71313 |
| 88-8T | 2 | XX | X | 02660 |
| 8850-893710 | 2 | XX | X | 80049 |
| 491479A | 2 | XX | X | 99993 |
| K856997SUB3PT6 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| K856997SUB3PT6 | 9 | XX | X | 21921 |
| 122-228-5 | 9 | XX | X | 74970 |
| Q24-32 | 9 | XX | X | 71785 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |