| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AD1779 | 2 | AX | 5 | 16662 |
| AD1779C | 2 | AX | 2 | 16662 |
| L33652 | 2 | AX | 5 | 10988 |
| AD1779C | 9 | AX | 2 | 63477 |
| 875869C1 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
| 6CAD1779 | 2 | XX | X | 23382 |
| 875869C1 | 9 | AX | 5 | 29510 |
| 875869C1 | 9 | AX | 5 | 92679 |
| AD1779 | 9 | XX | X | 63477 |
| AD1779C | 1 | ZZ | 2 | 66654 |
| AD1779 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |