| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 41858 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 86FT59 | 2 | XX | X | 45152 |
| 41858 | 2 | XX | X | 97907 |
| 7348234 | 2 | XX | X | 19207 |
| BB22160 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| H2940 | 9 | XX | X | 35311 |
| 231827 | 9 | XX | X | 08683 |
| 5874 | 9 | XX | X | 04969 |
| 395434 | 9 | XX | X | 65282 |
| 9041858 | 9 | XX | X | 30379 |
| 86694H | 9 | ZC | 5 | 92679 |
| 41858 | 9 | XX | X | 24617 |
| 5874 | 9 | XX | X | 73460 |
| 86FT59 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |