| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 22124A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 346190AS | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 860489 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 22124 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 07-860489 | 2 | XX | X | 16662 |
| 2BL0127 | 2 | XX | X | 62265 |
| 22124 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 22124A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 346190AS | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 22124A | 9 | XX | X | 52984 |
| 643495 | 9 | XX | X | 58275 |
| 860489 | 9 | XX | X | 12603 |
| 22124A | 9 | ZZ | 5 | 11976 |
| 07-860489 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |