מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
86-1016-6 | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-25M2ALT2ITEM6A | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-48M3ALT4ITEM9A | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-56M2ALT4ITEM7A | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-6M2ALT2ITEEM5A | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-6M2ALT2ITEEM9A | 2 | XX | X | 15605 |
942-1-7M7ALT2ITEM9A | 2 | XX | X | 15605 |
962-1-1M10ALT1ITM7A | 2 | XX | X | 15605 |
962-1-36X1ALT1PC4 | 2 | XX | X | 15605 |
962-1-37M1ALT1ITEM4A | 2 | XX | X | 15605 |
962-1-39M1ALT1ITEM4A | 2 | XX | X | 15605 |
968-1-8M2ALT1ITEM5A | 2 | XX | X | 15605 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |