תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8553311-9 | 1 | TX | 5 | 49671 |
| AA55509-009 | 2 | ZZ | E | 58536 |
| A-A-55509 | 1 | ZZ | E | 58536 |
| GMT2 | 1 | TX | 3 | 71400 |
| 481002 | 1 | ZZ | E | 75915 |
| 264-0605-00 | 1 | 48 | 5 | 13499 |
| 175-28996-03 | 1 | ZZ | 6 | 71400 |
| 409662-8 | 9 | 48 | 5 | 49956 |
| 61060008D | 2 | ZK | 2 | U8303 |
| 401 002 | 9 | TX | E | 75915 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |