| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35338-11 | 2 | XX | X | 96906 |
| WA19 | 1 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| X532 | 1 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 103324 | 1 | XX | X | 12204 |
| X7-17 | 1 | XX | X | 15586 |
| 103324 | 1 | XX | X | 24617 |
| M21862 | 9 | XX | X | 61038 |
| 85412 | 9 | XX | X | 08683 |
| 4E09 | 9 | XX | X | 12603 |
| 4E09 | 9 | XX | X | 40152 |
| 34810S | 9 | XX | X | 23040 |
| WA19 | 9 | XX | X | 78500 |
| X532 | 9 | XX | X | 78500 |
| Q1924 | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |