| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 853AFBDC | 2 | AX | 4 | 82796 |
| 10AF10C71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 10AF10C71BPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 10AF10C71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 13AF10B853PC1-5-8T013-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
| 13AF10B71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 13AF10B71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| 22AF10C853PC1-5-8T013-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
| 33SAF10B71APC17 | 2 | XX | X | 82796 |
| 33SAF10B71CPC17 | 2 | XX | X | 82796 |
| MAAF10B71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| MAFB71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
| MAFB853PC1-5-8T012-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |