מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
853AFBDC | 2 | AX | 4 | 82796 |
10AF10C71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
10AF10C71BPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
10AF10C71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
13AF10B853PC1-5-8T013-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
13AF10B71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
13AF10B71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
22AF10C71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
22AF10C71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
22AF10C853PC1-5-8T013-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
33SAF10B71APC17 | 2 | XX | X | 82796 |
33SAF10B71CPC17 | 2 | XX | X | 82796 |
MAAF10B71APC16 | 2 | XX | X | 82796 |
MAFB71CPC16 | 2 | XX | X | 82796 |
MAFB853PC1-5-8T012-19T025 | 2 | XX | X | 82796 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |