מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8526631 | 2 | BD | 1 | 18876 |
MILN25027 | 1 | XX | X | 81349 |
1048637-1 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
H10-04 | 2 | 9Z | 5 | 15653 |
CP10-3-4-440 | 2 | XX | X | 25500 |
33-38F40 | 2 | XX | X | 38597 |
890735-008 | 2 | XX | X | 56232 |
69515-1 | 2 | XX | X | 73030 |
96-40 | 2 | XX | X | 80539 |
H10-04 | 2 | ZK | 2 | K1987 |
11AA1610 | 2 | ZK | 2 | U4338 |
H10-04 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
H10-04 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H10-04T2 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H10-440 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H10-04 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
H10-04 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
LHTM40 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
1048637-1 | 9 | XX | X | 77068 |
10121486 | 9 | WF | 9 | A486G |
H10-04 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |