מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC30BF473K | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | ZA | 3 | 81349 |
850703 | 1 | CL | 1 | 19203 |
147C993PC14 | 1 | XX | X | 24446 |
141D851P45 | 1 | XX | X | 24446 |
147C991PC8 | 1 | XX | X | 24446 |
PL108F216REVBSH5PC79 | 1 | XX | X | 24446 |
PL147C991PC8 | 1 | XX | X | 24446 |
PL147C993PC14 | 1 | XX | X | 24446 |
N16R50481-231 | 1 | XX | X | 99993 |
3300-381319800 | 1 | XX | X | 80049 |
3121170REVAPC14 | 1 | XX | X | 80064 |
3121171REVAPC8 | 1 | XX | X | 80064 |
3121168REVBSH5PC79 | 1 | XX | X | 80064 |
3121169REVAPC14 | 1 | XX | X | 80064 |
RC30BF473K | 1 | XX | X | 81350 |
70-2-29C | 9 | XX | X | 05690 |
S515200APC45 | 9 | XX | X | 23667 |
500729 | 9 | XX | X | 02859 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |