מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NH85-49118-001 | 1 | TX | 5 | 16236 |
AT27C512-250M/883 | 1 | TX | 5 | 1FN41 |
AT27C512-25DM/883 | 1 | TX | 5 | 1FN41 |
ROM/PROM | 1 | TX | 6 | 16236 |
MD27512-251B | 1 | TX | 6 | 34649 |
5962-8513501BYA | 1 | TX | E | 67268 |
5962-8764803BXA | 1 | TX | E | 67268 |
5962-8764803XA | 1 | TX | E | 67268 |
8513501YA | 1 | TX | E | 67268 |
85-49118-001 | 2 | TX | 6 | 0GCL4 |
AM27C512-250/BXA | 9 | TX | 6 | 34335 |
85-49118-001 | 9 | TX | E | 33875 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |