מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SMC538682-1 | 2 | CL | 2 | 80063 |
1200-0727 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
8495157 | 2 | BF | 1 | 19204 |
38-22 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
53656 | 2 | XX | X | 12436 |
8486857 | 2 | XX | X | 18876 |
8495157 | 2 | XX | X | 18876 |
85-104 | 2 | XX | X | 45890 |
A53656B | 2 | XX | X | 35351 |
54B7 | 9 | CL | 6 | 28108 |
150-010 | 9 | 9Z | 4 | 92739 |
1200-0727 | 9 | HD | 5 | 28480 |
152014 | 9 | TX | 5 | 12436 |
38-22 | 9 | XX | X | 28480 |
101-12-00-039 | 9 | XX | X | 71785 |
101-12-10-044 | 9 | XX | X | 71785 |
8AB | 9 | XX | X | 71785 |
9905 | 9 | XX | X | 71785 |
A2155 | 9 | 48 | 5 | 81535 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |