Matching uni
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 27937 | 2 | ZF | 5 | 55176 |
| 30033 | 2 | ZF | 5 | 55176 |
| 30057 | 2 | ZF | 5 | 55176 |
| 30071 | 2 | ZF | 5 | 55176 |
| 84462 | 2 | 9Z | 6 | 00198 |
| 90480 | 2 | 9Z | 6 | 00198 |
| 47131 | 2 | 9Z | 6 | 00198 |
| 54369 | 2 | 9Z | 6 | 00198 |
| 90461 | 2 | 9Z | 6 | 00198 |
| E643F19P2W | 9 | ZZ | 5 | 08484 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |