מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8442111-1 | 2 | XX | 5 | 24446 |
6648385-16 | 2 | XX | 5 | 24446 |
W6648889SH1PC39-40 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648385SH1PC34 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648385SH2PC16 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648385SH2PC34 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648889SH1PC39-40 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6664268PC202 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6665599SH1PC30 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6665599SH1PC304 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648385PC14-15-17-19 | 2 | XX | 5 | 24446 |
WW6648385SH1PC16 | 2 | XX | 5 | 24446 |
842111AA-1 | 9 | HD | 5 | 03502 |
8442111-1 | 9 | HD | 5 | 03502 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |