מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
225813 | 2 | CT | 1 | 77237 |
3L12 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
60BC10 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
0073647-0 | 2 | ZA | 5 | 89926 |
273829-208 | 2 | XX | X | 10001 |
8H5352 | 2 | XX | X | 11083 |
9112 | 2 | XX | X | 21760 |
84403 | 2 | XX | X | 23382 |
9112K | 2 | XX | X | 21335 |
903012 | 2 | XX | X | 24617 |
44312 | 2 | XX | X | 30076 |
112KS | 2 | XX | X | 38443 |
3L12 | 2 | XX | X | 43334 |
6012X | 2 | XX | X | 52676 |
550006 | 2 | XX | X | 95019 |
0073647 | 2 | ZA | 5 | 89926 |
073647 | 2 | ZA | 5 | 89926 |
A76093 | 9 | XX | X | 58275 |
60BC10 | 9 | XX | X | 31435 |
84403 | 9 | XX | X | 05405 |
3L12 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |