| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 842965PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
| 231B3716 | 2 | XX | X | 15196 |
| 2273-43 | 2 | XX | X | 31550 |
| 1603951P2 | 2 | XX | X | 79500 |
| 1JA2597-1 | 2 | XX | X | 79500 |
| 1200C | 2 | XX | X | 81312 |
| 7710-3 | 2 | XX | X | 96214 |
| 1JA2597-1 | 2 | XX | X | 97942 |
| 115930-3 | 2 | XX | X | 88818 |
| X1548C | 9 | XX | X | 71279 |
| 204752 | 9 | XX | X | 88029 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |