| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8396K1 | 2 | TX | 5 | 55588 |
| 5507 | 2 | XX | X | 13445 |
| 8051 | 2 | XX | X | 74545 |
| A12978 | 9 | XX | X | 65282 |
| 8961 | 9 | XX | X | 04009 |
| WS2693 | 9 | XX | X | 73470 |
| 5507 | 9 | XX | X | 63734 |
| 2693 | 9 | XX | X | 79570 |
| 5167656 | 9 | XX | X | 00000 |
| A167656 | 9 | XX | X | 00000 |
| 905875 | 9 | XX | X | 58275 |
| 8396K1 | 9 | TX | 5 | 15605 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |