| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 902 | 2 | AX | 3 | 0B0B1 |
| 747 | 2 | AX | 4 | 07650 |
| 21446 | 2 | AX | 5 | 79260 |
| 2534430 | 2 | AX | 6 | 86403 |
| 5702 | 9 | AX | 3 | 79260 |
| 253440 | 9 | 9Z | 4 | 86403 |
| 838 | 9 | AX | 5 | 80266 |
| PL52 | 9 | AX | 5 | 76110 |
| 1207 | 9 | AX | 5 | 89799 |
| 2534440 | 9 | AX | 5 | 86403 |
| 2430 | 9 | AX | 3 | 74080 |
| 40W | 9 | AX | 4 | 77432 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |