מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8312 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
16T1876 | 2 | XX | X | 14234 |
919944 | 2 | XX | X | 12204 |
7435-104A1 | 2 | XX | X | 52793 |
4033 | 2 | XX | X | 70418 |
15A7332 | 2 | XX | X | 95201 |
396368 | 9 | XX | X | 65282 |
12G1083 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
5933069 | 9 | XX | X | 72260 |
3109359 | 9 | XX | X | 73830 |
4164 | 9 | XX | X | 75460 |
5933069 | 9 | XX | X | 63734 |
102723 | 9 | XX | X | 82471 |
R21382 | 9 | XX | X | 83120 |
A226172 | 9 | XX | X | 00000 |
A282768 | 9 | XX | X | 00000 |
A411173 | 9 | XX | X | 00000 |
649543 | 9 | XX | X | 58275 |
8312 | 9 | KZ | 5 | 68505 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |