| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8301302QA | 2 | ZZ | E | 67268 |
| 83013 | 1 | TX | E | 67268 |
| NSC800D-35/883 | 1 | ZZ | E | 27014 |
| 5962-8301302BQA | 1 | ZZ | E | 67268 |
| 5962-8301302BQB | 9 | TX | E | 67268 |
| 5962-8301302BQX | 9 | TX | E | 67268 |
| INSC800D-4/883B | 9 | TX | E | 27014 |
| 8301302QX | 9 | TX | E | 67268 |
| 8301302QB | 9 | ZZ | E | 67268 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |