מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
821160 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
850932 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
5329435 | 2 | XX | X | 19207 |
13B821160 | 2 | XX | X | 23382 |
821160 | 2 | XX | X | 24617 |
8SA0326 | 2 | XX | X | 62265 |
821160 | 2 | XX | X | 76040 |
5A7280 | 2 | XX | X | 95201 |
365501 | 9 | XX | X | 65282 |
274G1 | 9 | CX | 5 | 56442 |
821160 | 9 | XX | X | 72260 |
224731 | 9 | XX | X | 08683 |
127090 | 9 | XX | X | 76894 |
850932 | 9 | XX | X | 12603 |
821160 | 9 | XX | X | 16764 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |