| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8175249 | 2 | 9Z | 5 | 18876 |
| 8175249 | 2 | 9Z | 5 | 71450 |
| 750-8065-00 | 2 | XX | X | 13499 |
| 57389 | 2 | XX | X | 57733 |
| W6932 | 2 | XX | X | 71450 |
| 1JB3481-6 | 2 | XX | X | 79500 |
| 1JB3481ITEM6 | 2 | XX | X | 79500 |
| 1JH740PC35 | 2 | XX | X | 79500 |
| 6102-3193851PC35 | 2 | XX | X | 80064 |
| 960502-14 | 2 | XX | X | 82577 |
| 252-1KB105X | 9 | XX | X | 11237 |
| BA99223 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
| BA99223 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
| 8175249 | 1 | ZZ | 5 | 58756 |
| W6932 | 1 | ZZ | 5 | 58756 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |