מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8170560 | 2 | ZA | 5 | 01121 |
8176056 | 2 | 9Z | 5 | 01121 |
BA99164 | 2 | 9Z | 5 | 01121 |
JAIL040S104AC | 2 | XX | X | 01121 |
842937PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
8176056 | 2 | XX | X | 18876 |
P7700535P127 | 2 | XX | X | 24446 |
RM11LB104UK | 2 | XX | X | 80249 |
5010015-9 | 2 | XX | X | 05157 |
SMB190208 | 2 | XX | X | 80063 |
746977-85 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
99249 | 9 | XX | X | 06004 |
BA99160 | 9 | XX | X | 70408 |
P7700535P127 | 9 | XX | X | 24454 |
BA99160 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
BA99164 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
BA99164 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |