מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8157 | 1 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
14133 | 2 | ZZ | 4 | 45RP7 |
671151 | 2 | XX | X | 12204 |
XCR350216 | 2 | XX | X | 21363 |
1821 | 2 | XX | X | 73680 |
14133 | 9 | ZZ | 4 | 23926 |
671151 | 2 | XX | X | 93334 |
2040H24 | 9 | XX | X | 31577 |
RT6695 | 9 | XX | X | 31577 |
424740 | 9 | XX | X | 00447 |
1-3855 | 9 | XX | X | 29690 |
P93E | 9 | XX | X | 29690 |
44537 | 9 | XX | X | 76894 |
3PS396 | 9 | XX | X | 88687 |
3PS396 | 9 | XX | 6 | 11976 |
8157 | 9 | XX | X | 16004 |
R14133 | 9 | XX | X | 23926 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |