| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 813554 | 2 | ZZ | F | 077S2 |
| 9B9072 | 2 | AX | 6 | 11083 |
| XH-3136 | 2 | AX | 6 | 00642 |
| 5A7671 | 2 | AX | 6 | 95201 |
| 813554 | 9 | AX | 6 | 56442 |
| K13554 | 9 | AX | 6 | 65282 |
| 127129 | 9 | AX | 6 | 76894 |
| 813554 | 9 | AX | F | 16764 |
| 5265584 | 9 | AX | 6 | 19207 |
| 16W02956 | 9 | AX | 6 | 62265 |
| 813554 | 9 | AX | 6 | 76040 |
| 136980H | 9 | AX | 6 | 89346 |
| 136980H | 9 | AX | 6 | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |