| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 813101-19 | 2 | XX | X | 56232 |
| BA-10034-384 | 2 | TX | 5 | 12697 |
| JA2N032S105MA | 2 | TX | 6 | 01121 |
| BA-10034-384 | 2 | TX | 5 | 78488 |
| BA-10034-384 | 2 | TX | 5 | 90201 |
| BA-10034-384 | 9 | TX | 5 | 71590 |
| BA-10034-384 | 9 | TX | 5 | 75042 |
| 95-1MC8S2 | 9 | XX | X | 11237 |
| B10034-384 | 9 | TX | 5 | 64959 |
| BA10034-384 | 9 | TX | A | 64959 |
| 353-5212 | 9 | XX | X | 11530 |
| 353-5394-78 | 9 | XX | X | 11530 |
| 0192-49 | 9 | XX | X | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |