מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS28741-8-0120 | 2 | AX | 3 | 96906 |
MS28741-8-0120 | 1 | AX | 4 | 50599 |
111417-8D-0120 | 1 | ZZ | 4 | 98441 |
MS28741-8-0120 | 1 | ZZ | 6 | 32142 |
810718G2 | 2 | 9Z | 4 | 16058 |
MS28741-8-0120 | 9 | AX | 4 | 98441 |
MS28741-8-0120 | 2 | 9Z | 6 | CC049 |
MR350-8-0120 | 9 | CT | 5 | 12158 |
M2100-110-9 | 9 | CT | 5 | 54764 |
AN6271-8-12 | 9 | SB | 5 | 88044 |
512205 | 9 | CT | 5 | 23382 |
MS28741-8-0120 | 9 | AX | 6 | 14798 |
111-312-312-8-0120 | 9 | AX | 6 | 98441 |
MS28741-8-0120 | 9 | AX | 4 | 12158 |
4720002749335 | 9 | YP | 9 | A00AM |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |